Kto sa Vám bude venovať


interiérové konzultácie

Volám sa Roman Straka a už dvadsať rokov sa venujem rekonštrukciám kúpeľní a bytov. Za tie roky som si mnohokrát uvedomil, aká dôležitá je príprava pred samotným začiatkom realizácie zákazky.

Bohužiaľ, na túto etapu rekonštrukcie alebo realizácie novej kúpeľne sa väčšinou vynakladá málo času a málokedy je riešená s trpezlivosťou, ktorú si zaslúži.

Práve z tohto dôvodu som sa rozhodol, že
zmením pravidlá. Prioritou sa pre mňa nestala samotná realizácia, ale dokonalá príprava. A ako pracujem?
  • Kontakt so zákazníkom  – na stretnutí s Vami sa snažím zistiť čo najviac informácií, ktoré sa týkajú Vašich obľúbených farieb, materiálov, životného štýlu, prostredia, kde sa bude zákazka realizovať i to, o čom snívate a aká je vaša ideálna predstava o výsledku realizácie.
  • Detailné zameranie kúpeľne a wc.
  • Zo získaných informácií vytvorím prvotný návrh kúpeľne, ktorý by maximálne vyhovoval Vašim predstavám a potrebám.
  • Po odsúhlasení dispozície kúpeľne nastáva fáza výberu materiálov na stenu a podlahu. Zámerne píšem materiálov, pretože dnešné technológie v tomto dávajú  klientom voľnú ruku, aj keď stále z 80% realizácií pretrváva veky osvedčená keramika (obklady a dlažby).
  • Výber sanity – vaňa, sprcha, toaleta, batérie, radiátor, doplnky.
  • Odsúhlasovanie návrhov prebieha v pohodlí Vášho domova. V prípade záujmu si naplánujeme spoločnú návštevu vzorkovne, pretože niekedy je lepšie raz vidieť na živo, držať ako 2* počuť.
  • Následne vypracujem zoznam materiálu vrátane cien, kedy sa snažím o zabezpečenie tej najlepšej reálnej ceny na trhu.
  • Zhotovenie detailného harmonogramu prác a odovzdanie zákazky realizačnej firme.
  • Realizačnou firmou môže byť naša partnerská firma, no pokojne aj firma podľa Vášho výberu.
  • V priebehu realizácie som pripravený riešiť možné vzniknuté problémy priamo s realizačnou firmou.


Prečo sa obrátiť na nás? : Dlhoročná prax v odbore, vďaka ktorej viem rýchle vyriešiť rôzne krízové situácie, ktoré každá rekonštrukcia prinesie. Empatický prístup ku klientom, pretože Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste.  Nová kúpeľňa je Vaša radosť, starosti nechajte na nás! 

Mnoho spokojných okamihov v novej kúpeľni Vám praje Roman Straka.